سازمان جوانان یزد برگزار می کند؛

نخستین مسابقه جام فوتسال " شهید بخشنده"

به کوشش سازمان جوانان استان یزد نخستین مسابقه جام فوتسال " شهید بخشنده" بین سمن های این استان برگزار می شود.
سرپرست سازمان جوانان استان یزد در نخستین نشست هماهنگی با دبیران سمن های شرکت کننده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با ورزش گفت: ورزش بدن را سالم ،کسالت را از انسان دور و اراده انسان را قوی می کند،توان افراد را در انجام کارها افزایش می دهد تا جائیکه بعضی از اموری که در ذات انسان ها وجود دارد با ورزش محقق می شود.
وی در این نشست که در سالن شهید شایق سازمان جوانان استان یزد برگزار شد با تاکید بر این که در فرهنگ دینی و ملی ما ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است افزود: به طوریکه از طرف رهبران دینی ما تاکید فراوانی برای انجام آن شده است وحتی از آن به عنوان یک تکلیف نام برده اند.
" محمد حسین پارسائیان" در ادامه این نشست هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه ورزشكاري، افزايش سلامتي، ایجاد انگیزه برای انجام یک رقابت سالم، ایجاد تحرک و پویایی بین اعضا و تقویت روحیه همکاری بین افراد شرکت کننده عنوان نمود.
سرپرست سازمان جوانان استان یزد در پایان با اشاره به این که در حال حاضر 22 سمن برای شرکت در این مسابقات ثبت نام نموده اند افزود: این مسابقات نیمه دوم فروردین ماه سال آینده بر گزار خواهد شد.


  • یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا